Na to pytanie stosunkowo łatwo jest odpowiedzieć. Po pierwsze biuro tłumaczeń widoczne w centralnym punkcie miasta przyciągnie o wiele większą liczbę zainteresowanych tłumaczeniami osób niż takie, które położone jest na peryferiach. Ważne jest aby zlokalizować obok lokalu informację o oferowanych tłumaczeniach. Reklamę można również umieścić na szybach lub nad wejściem do lokalu. Modne jest również wywieszanie flag lub przyklejanie nalepek z flagami odpowiadającymi konkretnym językom. Biuro tłumaczeń musi być miejscem przestronnym oferującym możliwość porozmawiania z wybranym tłumaczem. Ważne jest również wyposażenie biura. Dobre wrażenie robią słowniki, segregatory z dokumentacją, dyplomy i osiągnięcia tłumaczy powieszone w oprawie na ścianie. Jeżeli chodzi o kolorystykę lokalu, nie może ona być rażąca, zdecydowanie lepiej jest wybrać kolory stonowane, ciepłe, miłe dla oka. Profesjonalne biuro tłumaczeń powinno również posiadać sprzęt informatyczny i biurowy najnowszej klasy. Nie może również w lokalu zabraknąć ksera oraz drukarek. Są to sprawy podstawowej wagi. Warto zainwestować w lokal na mieście. Zalety i korzyści z tego płynące są naprawdę spore.